Svi se bore za to da smanje upotrebu plastike, a velike kompanije već uveliko nude svoja alternativna rešenja.

PepsiCo je lansirao novi aparat namenjen kancelarijama i školama, kako bi smanjio upotrebu plastičnih flaša i svojim klijentima ponudio alternativnu u upotrebi jednokratne plastike. Iz kompanije mašinu opisuju kao ”integrisanu platformu za hidrataciju” i predstavlja zamenu klasičnom aparatu punom pojedinačnih boca gaziranih pića.

Aparat funkcioniše tako da je potrebno da donesete svoju bocu i napunite je omiljenim pićem. Odlično rešenje u korist očuvanja životne sredine, zar ne?

Ipak bez Pepsija

Ono što je posebno zanimljivo u vezi ovog aparata je da korisnici ne mogu ovde da natoče komercijalne sokove ove poznate američke kompanije, već su u ponudi nebrendirani ukusi kao što su limun-menta ili malina-limeta. Pored toga, korisnici mogu da odaberu koliko sladak napitak žele, nivo gaziranosti i visinu temperature. Osim sokova, iz aparata može da se natoči i obična voda.

Kompanija na ovaj želi da utiče na dva vodeća problema, želi da poveća stanje ekološke svesti i da smanji upotrebu komercijalnih gaziranih pića. Glavni marketinški direktor PepsiCo kompanije, Scott Finlow, izjavio je za Dezeen da su osluškivanjem tržišta primetili sve veću zabrinutost za životnu sredinu, ali i želju da za personalizacijom, pa je upotreba flašica koje se ponovo koriste bila logičan izbor.

Kompanija na ovaj želi da utiče na dva vodeća problema, želi da poveća stanje ekološke svesti i da smanji upotrebu komercijalnih gaziranih pića.

QR kod za praćenje učinka

Aparat za piće napravljen je tako da radi sa QR kod nalepnicom, koju registrovani korisnici mogu da postave na svoje flašice i na ovaj način prate koliko su dnevno tečnosti uneli, ali i koliko su plastičnih flaša manje upotrebili, jer koriste svoju flašicu. Na ovaj način korisnici su motivisani za korišćenja aparata i mogu bolje da isprate svoju hidrataciju.

Aparat je dostupan u dve veličine i za sada je namenjen za kompanije, škole i prostore zatvorenog tipa, ali PepsiCo planira da proširi upotrebu aparata i na javna mesta.