P
rostor od 94 kvadrata obiluje detaljima kao što su šank od hrasta, elementi od metala i dekor pločice, a sve u cilju isticanja njegovog veličanstva u prvi plan – sladoleda!
Nakon više prodajnih mesta u Beogradu i Novom Sadu, poznati domaći brend Crna Ovca otvorio je ovog leta i vrata svoje prve prodavnice u Hrvatskoj, u lokalu smeštenom u Martićevoj ulici u Zagrebu.
Uređena prema projektu beogradskog studija Spatial Objectives, nova lokacija prostire se na 94 m2 i osmišljena je kao simpatičan, nepretenciozan i prozračan prostor za prodaju, posluživanje i uživanje u sladoledu.

Vraćanje originalne boje profila
Prostor zagrebačke Crne Ovce karakteriše veliki stakleni izlog koji se otvara prema ulici, a prema smernicama Grada, vraćena je originalna crvena boja metalnih profila izloga u skladu sa originalnim projektom arhitekte Zlatka Neumanna.
“Ovaj veoma otvoreni karakter prostora iskorišćen je za isticanje različitih zona prostora kroz specifične elemente, kao što su prodajni pult, barsko sedenje i sedenje na klupama uz zid, kroz pažljivo promišljene dizajnerske elemente i osvetljenje”, objašnjavaju autori projekta.

Donja zona pulta obložena je talasastom oblogom od prirodnog hrasta i radnom površinom od belog keroka.
Zona prodajnog pulta je definisana perforiranim metalnim visećim elementom, koji iznad vitrina za sladoled nosi ilustracije na prosvetljenom tekstilu sa informacijama o porcijama i ukusima.
“Donja zona pulta obložena je talasastom oblogom od prirodnog hrasta i radnom površinom od belog keroka. Na ovaj način prodajna zona, definisana kao jak volumen, izdvaja bitnu funkciju i postaje vizuelni fokus prostora”, kažu iz studija Spatial Objectives.

Sedenje organizovano na dva ključna mesta
Sedenje je organizovano na dva ključna mesta. Barsko sedenje uz izlog koje čine dugačak barski sto od prirodnog hrasta na čeličnim nosačima sa integrisanim saksijama, Nardi barske stolice i visilica po meri koja naglašava ovu zonu sedenja.
“Druga zona za sedenje je sa klupama uz zid sa integrisanim saksijama, obloženim pločicama sitnog formata. Elementi poput zaobljenih klupa od eko kože i metala, zidnih saksija sa biljkama, zidne svetiljke po meri, kao i rukohvata koji vodi ka toaletu, doprinose dinamičnom i razigranom ambijentu”, navode beogradske arhitekte.
Sveži detalji
Za enterijer su korišćeni prirodni i neutralni materijali , kao i prirodna vegetacija, s paletom tonova koja je suptilna i harmonična.
Zidove retro pulta i sedenja na klupama naglašavaju zeleno-bele keramičke pločice, dok su podovi obloženi podnom keramikom sa dekorom teraca u dva tona.
“Dizajn je inspirisan lokacijama Crne Ovce u Beogradu, posebno onima u ulici Kralja Petra i Bloku 32, ali sa svežim detaljima prilagođenim Zagrebu. Cilj je bio da se prenese prostorni identitet brenda na nov način, uz očuvanje prepoznatljivog, opuštenog i prirodnog karaktera brenda”, kažu autori projekta.
Kombinacija osnovnog osvetljenja i visećih i zidnih lampi po meri doprinosi toploj i primamljivoj atmosferi.
Poseban naglasak stavljen je na rasvetu – kombinacija osnovnog osvetljenja i visećih i zidnih lampi po meri doprinosi toploj i primamljivoj atmosferi koja privlači prolaznike.
“Detalji kao što su šank od prirodnog hrasta, elementi od metala, zeleno-bela šara u pločicama i pod u dekoru teraca, vegetacija i osvetljenje, pažljivo su osmišljeni da prostor učine funkcionalnim, atraktivnim i u potpunosti usklađenim sa filozofijom brenda”, ističu na kraju iz studija Spatial Objectives.