Ugostitelji glavnog grada Grčke imaju mnogo prednosti. Ukoliko poseduju restoran, bar ili bilo kakav drugi ugostiteljski objekat velike su šanse da će svojim gostima moći da pruže pogled na značajne istorijske znamenitosti. Njima ostaje samo da se pobrinu za enterijer i udobnost.

Dizajnerski studio Fluo iz Atine redizajnirao je poslednji sprat hotela iz sedamdesetih, kako bi od njega napravio udobno mesto na kom možete popiti kafu i doručkovati, a uz to uživati u pogledu na Akropolj.

Uz upotrebu toplih tonova i dominaciju ružičaste boje, ovaj prostor površine 150 kvadratnih metara, koji se nalazi u zgradi staroj nekoliko decenija dobio je moderan, atraktivan, ali i vrlo prijatan ambijent.

Bar se nalazi u užurbanom delu Atine na vrhu hotela Evripidis. Staklom zatvorena terasa omogućava vam uživanje u pogledu u svim vremenskim uslovima.

Stakleni krov, prozori od poda do plafona i bele mermerne pločice na podu zadržavaju ogromnu količinu svetlosti u ovom prostoru.

Bojama neutralisali sivilo

Oko okruglih stolova sa belom mermernom pločom nalaze se plišom obložene stolice u pastelnim nijansama plave, ružičaste, zelene i sive boje. Mesta za sedenje su upotpunjena i tapaciranim sedalnim delovima uz same zidove bara, koje ukrašavaju veliki pastelno rozi jastuci, a pored toga tu su i barske stolice. Dizajnerka studija, Christina Serrou je za Deezen objasnila da su korišćenjem veselih boja želeli da neutrališu sivilo okolnih zgrada.

Neoklasicizam na delu

Podovi u baru prekriveni su uzorcima teracoa i mermera, koji se mešaju sa delovima parketa. Neki zidovi u baru su dijagonalno podeljeni na trouglove, koji predstavljaju staklene zidne panele ukrašenje metalnim konstrukcijama zlatne boje. Dizajnerka Serrou naglašava da su ovi metalni lukovi odlika neoklasicističkog stila, koji je potpuna suprotnost oštrim ivicama na podu.

Ono što je neobično za ovu vrstu projekta, jeste da su se dizajneri odlučili da u centralnom delu prostorije postave vodenu fontanu na kojoj i gosti mogu da dopuniti svoje boce sa vodom.

Serrou objašnjava da fontana podseća na drevnu Grčku, a ujedno upućuje i na odsustvo plastične, flaširane vode u skladu sa savremenim ekološkim stavovima

Grafičke podloge:

Fotografije: Panos Arvanitakis