Poseban odnos Kineza prema knjigama, potiče još od davnih vremena. Jedan poslovni prostor u Šangaju rešio je da svojim izgledom podseti sve na značaj pisane reči.

Studio Yushe Design, dizajnirajući unutrašnjost i spoljašnost kineske kompanije Focus Advertising koja se bavi advertajzingom, kao glavnu inspiraciju imala je knjigu i njen izgled.

Dizajnerima je išao u korist specifičan ulaz zgrade, koji je napravljen od belog talasastog čelika i podseća na stranice knjige, prenosi Frame.

Enterijer podstiče zaposlene na čitanje i opuštanje pa je zbog toga veći deo prostora potrošen na police za knjige.

Kada su započeli rad na ovom projektu, dizajneri iz studija imali su za cilj da stvore specifičnu unutrašnjost koja će zaposlenima pomoći da se rasterete i odmore. Izgled enterijera morao je da podstiče zaposlene na čitanje i opuštanje i zbog toga je veći deo prostora potrošen na police za knjige. Pored polica, postoji i prostor gde zaposleni mogu da provode vreme čitajući ih.

Knjiga trajni oblik znanja

Ulazak u zgradu je poseban i podseća na stranice knjige, što one koji posećuju kompaniju odmah asocira na ono što će ih dočekati unutra.

Kancelarija je podeljena na četiri sprata. Na donja dva sprata nalaze se neformalne prostorije, sala za sastanke, prostori za zaposlene i njihovo slobodno vreme, kao i trpezarija. Gornja dva sprata ostala su rezervisana za rad, pa su tu napravljeni uslovi koji zaposlenima omogućavaju što bolje uslove za produktivnost.

Iako je savremeno doba donelo mnogobrojne olakšice na polju obrazovanja i edukacije, dizajneri enterijera su izgledom ovog prostora želeli da poruče da je knjiga trajni oblik znanja.