Od gitara na zidovima do scenskog svetla i posebno dizajniranog prostora za svirke – enterijeri Hard Rock Cafea, koji uskoro stiže i u srpsku prestonicu, funkcionišu kao muzeji muzike i prostori zabave.
Hard Rock Cafe, globalni lanac tematskih restorana, hotela i kazina, nakon godina najava konačno stiže i na domaće tržište.
Kako pišu domaći mediji, prvi lokal u Srbiji biće otvoren u zgradi nekadašnjeg Doma štampe na Trgu republike 5, jednoj od najatraktivnijih lokacija u centru Beograda.
Iako detalji još nisu zvanično potvrđeni, oglasi za zapošljavanje jasno pokazuju da se pripreme privode kraju, a mi izdvajamo šta je to što enterijere ovog globalnog lanca čini tako omiljenim među posetiocima širom sveta.
Memorabilija u službi dizajna
Hard Rock Cafe poseduje najveću kolekciju muzičkih memorabilija na svetu – gitare, kostime i lične predmete legendi rok muzike.
Ovi eksponati nisu samo ukras, već deo arhitektonske i dizajnerske koncepcije: zauzimaju zidove, plafone i vitrine, stvarajući osećaj da ste istovremeno u restoranu i muzeju.
Globalni identitet, lokalni akcenti
Svaka lokacija u svetu prati standarde brenda, ali uvek ima i elemente koji je vezuju za grad u kojem se nalazi.
U Parizu to mogu da budu murali sa motivima lokalne scene, u Londonu predmeti vezani za domaće bendove, dok će biti zanimljivo videti kako će se u enterijeru beogradskog lokala predstaviti domaća muzička istorija.
Biće zanimljivo videti kako će se u enterijeru beogradskog lokala predstaviti domaća muzička istorija.
Restoran kao bina
Hard Rock Cafe nije zamišljen samo kao restoran – scenska rasveta, akustika i ozvučenje deo su enterijerskog rešenja, jer je prostor uvek spreman i za nastupe uživo.

Tako se funkcionalnost prostora širi – od intimnih večera do koncerata sa kompletnom produkcijom.
Prodavnica u sklopu prostora
Još jedan obavezan element je Hard Rock Shop – prodavnica suvenira i garderobe.
Pozicionirana tako da bude deo kretanja kroz prostor, ona je integralni deo enterijerskog koncepta. Prepoznatljive majice i kolekcionarski predmeti deo su globalne Hard Rock ikonografije.
Globalni brend u domaćem kontekstu
Dolazak Hard Rock Cafea u prestonicu ne znači samo otvaranje novog restorana, već i ulazak jednog od najpoznatijih svetskih brendova na domaću ugostiteljsku scenu.

Biće zanimljivo pratiti kako će globalni standardi i lokalni karakter biti spojeni u prostoru na Trgu republike, ali jedno je sigurno – enterijer će i ovog puta igrati jednako važnu ulogu kao i muzika i hrana.
BuildUp 2025 u ritmu inovacija
U svetlu dolaska brenda poput Hard Rock Cafea, koji spaja ugostiteljstvo, muziku i dizajn, još jasnije se vidi značaj tema kojima će se ove godine baviti konferencija BuildUp 2025, planirana da se održi 23. oktobra u hotelu Crowne Plaza u Beogradu.
Fokus konferencije biće upravo na inovacijama u HoReCa sektoru, a primeri globalnih lanaca pokazuju koliko enterijer može da oblikuje iskustvo gostiju i pozicionira lokal na svetskoj mapi.
Više informacija o učesnicima i temama, uz mogućnost kupovine ulaznica koje su već u prodaji, pronađite na zvaničnom sajtu konferencije.