Prodavnica u tržnom centru Ušće donosi vizuelno i prostorno iskustvo koje odiše savremenom elegancijom, mekim linijama i suptilnim luksuzom. Arhitektkinja Ana Nenadović osmislila je enterijer koji spaja estetiku visoke mode i funkcionalnost, sa jasno definisanim zonama i nežnom atmosferom.

Kako osmisliti enterijer butika u kom će svaki komad garderobe ili aksesoara izgledati kao da je izložen u galeriji, a da istovremeno prostor ostane topao, prijatan i pristupačan?

Upravo na to pitanje odgovara enterijer butika Miamaya u beogradskom Ušću, koji potpisuje biro Ane Nenadović.

Na površini od 330 kvadrata, stvoren je fluidan, sofisticiran i elegantan prostor koji pažljivo balansira između minimalizma i topline.

Manje je više, ali s italijanskim šarmom

Autorka ističe da je glavni koncept projekta baziran na ideji “manje je više” – čistim linijama, prozračnosti i neutralnoj paleti boja.

Autorka navodi da je inspiraciju pronašla i u italijanskom osećaju za detalje | Foto: Balaban Group

U osnovi enterijera nalazi se sofisticirani minimalizam sa toplim akcentima, čime je postignut utisak savremenog luksuza.

“Inspiraciju smo pronašli u jednostavnosti prostora, ali i u italijanskom osećaju za detalje“, objašnjava arhitektkinja Ana Nenadović.

U osnovi enterijera je sofisticirani minimalizam sa toplim akcentima, čime je postignut utisak savremenog luksuza.

Prilagodljivost i jasan tok kretanja

Raspored enterijera oblikovan je tako da omogućava intuitivno kretanje posetilaca, bez prepreka i zastoja.

Centralna zona s dominantnim stolom od kamena usmerava pažnju, dok modularne celine olakšavaju prilagođavanje različitim vrstama proizvoda.

Centralna zona s dominantnim stolom od kamena usmerava pažnju | Foto: Balaban Group

“Posebno smo vodili računa i o potrebama zaposlenih – prostor je organizovan tako da olakša skladištenje i svakodnevno funkcionisanje”, dodaje Nenadović.

Raspored enterijera oblikovan je tako da omogućava intuitivno kretanje posetilaca, bez prepreka i zastoja.

Od keramičkog do organskog

Nameštaj je rađen po meri od bojenog medijapana, toniranog u istu boju kao i zidovi i plafoni, dok je pod obložen keramikom u toploj nijansi.

U prostoru dominiraju obli oblici, amorfne forme i organski elementi | Foto: Balaban Group

U prostoru dominiraju obli oblici, amorfne forme i organski elementi – detalji koji su zahtevali preciznu izradu i korišćenje savremenih tehnologija.

“Fluidnost oblika bila je izazov, ali i način da damo karakter prostoru unutar standardizovanog okruženja tržnog centra”, otkriva arhitektkinja.

Nameštaj je rađen po meri od bojenog medijapana, toniranog u istu boju kao i zidovi i plafoni.

Svetlo koje omekšava prostor

Ambijentalna rasveta ključna je za celokupnu atmosferu butika. Reflektori su pažljivo usmereni kako bi istakli proizvode, dok topla LED svetla vizuelno omekšavaju prostor.

Udružena sa akustikom, rasveta doprinosi smirenoj, prijatnoj i luksuznoj atmosferi | Foto: Balaban Group

“Rasveta i akustika tretirane su kao povezani elementi – zajedno doprinose smirenoj, prijatnoj i luksuznoj atmosferi“, ističe autorka projekta.

Vizuelna nenametljivost celog prostora stvara osećaj lakoće i čini ambijent inkluzivnim za sve posetioce.

Toplina i elegancija u ravnoteži

Estetski efekat dodatno pojačavaju pažljivo birani detalji – od spuštenih plafona sa amorfnim oblicima, do neutralne palete koja u celosti prati izloženu robu.

Spušteni plafoni, amorfni oblici i neutralna paleta doprinose estetskom utisku | Foto: Balaban Group

“U centru smo postavili sedište toplih materijala koje poziva na predah i doprinosi osećaju gostoprimstva“, kaže arhitektkinja.

Vizuelna nenametljivost celog prostora stvara osećaj lakoće i čini ambijent inkluzivnim za sve posetioce.

Butik Miamaya u Ušću ne osvaja samo vizuelnim utiskom, već i osećajem koji pruža.

Savremeni luksuz koji poziva na povratak

Butik Miamaya u Ušću ne osvaja samo vizuelnim utiskom, već i osećajem koji pruža – pročišćen, ženstven i samouveren prostor u kome kupovina postaje doživljaj.

U pročišćenom, ženstvenom i samouverenom prostoru kupovina postaje doživljaj | Foto: Balaban Group

“Najponosniji smo na balans između luksuza i pristupačnosti. Prostor izgleda sofisticirano, ali ostaje topao i prijatan. A reakcije posetilaca govore da smo u tome i uspeli”, zaključuje Ana Nenadović.

Foto-galerija

Foto: Balaban Group
Foto: Balaban Group
Foto: Balaban Group
Foto: Balaban Group
Foto: Balaban Group
Foto: Balaban Group
Foto: Balaban Group
Foto: Balaban Group
Foto: Balaban Group
Foto: Balaban Group
Foto: Balaban Group
Foto: Balaban Group
Foto: Balaban Group
Foto: Balaban Group
Foto: Balaban Group
Foto: Balaban Group
Foto: Balaban Group
Foto: Balaban Group
Foto: Balaban Group
Foto: Balaban Group
Foto: Balaban Group
Foto: Balaban Group
Foto: Balaban Group
Foto: Balaban Group
Foto: Balaban Group
Foto: Balaban Group
Foto: Balaban Group
Foto: Balaban Group
Foto: Balaban Group
Foto: Balaban Group

Faktografija

  • naziv projekta: butik Miamaya
  • autorka: Ana Nenadović
  • lokacija: TC Ušće, Beograd
  • površina: 330 m2
  • godina: 2024.
  • fotografije: Balaban Group