Poznati indijski startap koji nudi sveobuhvatni dizajn enterijera privukao je još jednog investitora, a ovog puta u pitanju je jedan od najpoznatijih svetskih proizvođača nameštaja – Ikea.

Livspace platforma, osnovana je 2014. godine sa ciljem da smanji sve probleme sa kojim se susreću klijenti kada je u pitanju dizajn enterijera i opremanje doma. Saradnja sa Ikea kompanijom je veliki korak za ovaj startap i značajna je za indijsko tržište.

Suosnivač platfome, Anuj Srivastav, izjavio je za TechCrunch da je ova investicija ima veliki značaj na strateškom i komercijalnom polju i da će ovo biti prilika za korisnike platforme da imaju bolje iskustvo.

Šta je Livspace?

Startap pokrenut u Indiji, Livspace platforma povezuje vlasnike stambenog prostora sa dizajnerima i proizvođačima nameštaja. Oni zajedno prolaze kroz sve ideje i mogućnosti za opremanje njihovog doma i na kraju dođu do najboljeg rešenja. Na putu do savršenog doma, platforma nudi mnogobrojne usluge kao što je 3D prikaz zamišljenih ideja, virtuelne rendere renoviranja, sastanke u prostorijama kompanije, a u nekim slučajevima i posebno dizajniran nameštaj. Povezivanjem svih ovih usluga, korisnici štede novac, koji bi inače potrošili na nesigurne odluke i kupovine, ali imaju i veću sigurnost da će im se krajni izgled njihovog doma dopadati.

Još uvek bez Ikea proizvoda

Iako Indija nije povoljno mesto za međunarodne kompanije, Ikea ostvaruje napredak u poslednje vreme. Oni su prošle godine otvorili prvu prodavnicu u ovoj državi, a u planu je otvaranje čak 25 novih objekata.

Logična posledica ovih investicija bila bi da Ikea proizvodi postanu dostupni kroz Livspace platformu, ali Anuj Srivastav je rekao da kompanije oko tih detalja tek treba da se dogovore. Svakako angažovanje kompanije kao što je Ikea značajno će uticati na to da se Livspace probije na međunarodno tržište.

Popularnost Ikea proizvoda raste iz godine u godinu, a kornici Livspace platforme će uvođenjem njihovog asortimana imati više mogućnosti za opremanje svog savršenog doma iz snova.