Lacoste je u Monaku otvorio Le Café – elegantno mesto koje spaja modu, tenis i francusku gastronomiju, osmišljeno kao produžetak estetike i životnog stila brenda.
Brendovi odavno više nisu samo brendovi. Danas su to čitavi univerzumi – od parfema i nameštaja, do restorana.
Najnoviji primer dolazi od brenda Lacoste, modne kuće poznate po svom sportskom šiku i kultnom krokodilu, koja je otvorila svoj prvi restoran. I to ne bilo gde već u Monaku, uz samu obalu Mediterana.
Francuski šik na Rivijeri
Le Café by Lacoste nalazi se u hotelu Le Méridien Beach Plaza i osmišljen je kao celodnevni restoran u kojem možete doručkovati, ručati ili se zadržati na večernjem koktelu.

Prostor odiše prepoznatljivom Lacoste estetikom: diskretan luksuz, svedene forme i neizbežna teniska ikonografija.
U enterijeru dominiraju svetli tonovi, čiste linije i savremeni materijali, dok su detalji – poput stilizovanih mreža, tekstura koje podsećaju na teniske terene i motive iz sveta golfa – tu da podsete na sportsko nasleđe brenda.
U enterijeru dominiraju svetli tonovi i čiste linije, dok detalji podsećaju na sportsko nasleđe brenda.
Na meniju – stil, ukus i istorija
Meni restorana baziran je na savremenoj francusko-mediteranskoj kuhinji. Ovde nema pretencioznih “fine dining” tanjira – fokus je na kvalitetu, balansu i svakodnevnom uživanju.
Posebnu pažnju privlače deserti i kokteli koji direktno komuniciraju sa brend identitetom.

Kultni Crocodile kolač sa pistaćima, kao i tiramisu Terre battue (nazvan po šljaci!) deo su pažljivo osmišljene naracije.
Tu je i Chose – osvežavajući koktel koji oživljava napitak iz 1967. koji je, prema legendi, Rene Lakost pio nakon mečeva.
Svaki tanjir i piće deo su priče koji briše granicu između restorana i brenda.
Lacoste ovim potezom staje rame uz rame sa modnim gigantima koji su proširili svoj domen i na svet ugostiteljstva.
Više od prolaznog trenda
Otvaranje Le Café-a deo je šire strategije transformacije kuće Lacoste u kompletan “lifestyle” brend. Cilj nije samo prodaja odeće, već stvaranje prostora u kojem publika može da “živi Lacoste”.

Ako se ova formula pokaže uspešnom – a sudeći po interesovanju, već jeste – slični restorani mogli bi da se otvore i u drugim gradovima širom sveta.
Nova era modnih restorana
Lacoste ovim potezom staje rame uz rame sa brendovima kao što su Dior, Louis Vuitton i ostali modni giganti koji su proširili svoj domen i na svet ugostiteljstva. Jedino što vam sad preostaje jeste da rezervišete sto.